حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مردم صومعه سرا ظهر امروز در تجمعی اعتراض آمیز علیه جنایات رژیم آل سعود در مصلی این شهر خشم وانزجار خود را نسبت به اعدام آیت الله باقر النمر رهبر شیعیان عربستان با شعار مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا نشان دادند.

در این تجمع که با حضور اکثر مسولین شهرستان و  با اقامه نماز جماعت ظهر وعصر همراه بود حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اسماعیلی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صومعه سرا به سخرانی پرداخت و با روشنگری نسبت به همه جنایات و خطاهای رژیم منحوص و بی کفایت آل سعود بار دیگر این اقدامات خصمانه  ومقرضانه را محکوم نمود.

ایشان همچنین از شخصیت برجسته و فعال شیخ نمر در بین شیعیان عربستان سخن گفت و آثار مجاهدتهای بی شائبه این چهره سیاسی مذهبی عالم تشیع را در بین مسلمین پر رنگ دانست و افزود امر به معروف ونهی از منکر از اصول سخنان این شیخ فقید بود.

در ادامه این مراسم ضمن استکبار ستیزی تجمع کنندگان و اعلام انزجار از جنایات و وحشی گریهای آل سعود در منطقه و در بین شیعیان عربستان مسول بسیج کارگری این شهرستان به قرائت بیانیه ای که از طرف مجمع عالی بسیج شهرستان در محکومیت این جنایت صادر شده بود پرداخت.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی