حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سیدمحمدجواد جعفری، رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با بیان اینکه ششمین جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا در حال برگزاری است، اظهار کرد: این جشنواره از سال چهارم به صورت جدی کارش را در این شهرستان آغاز کرده و بیش از دو سال فعال است.

 

وی با بیان اینکه در مجموع، بیش از چهار هزار اثر(تا سال گذشته) به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: آثاری که در شهرستان صومعه‌سرا اکران می‌شود آثار برگزیده و متناسب با محل‌های اکران در مساجد، مدارس، پارک‌ها و... است که به روی پرده نمایش می‌روند.


رابط جشنواره فیلم عمار درصومعه‌سرا گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار در طول سال، در همه جا آثار خود را پخش می‌کند و هر زمان آثار جدیدی بیرون می‌دهد، ولی دوران طلایی اکران آثار از اواسط دی تا پایان دهه فجر است.

 

جعفری تصریح کرد: مبارزه در جنگ نرم با روش هنر و فیلم و از بین بردن آثار جنگ نرم در بین جوانان و جایگزین کردن الگوهای مناسب و پیام‌های مفهومی زیبا در قالب فیلم، بیشتر مورد جوانان و آحاد جامعه است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون کسی از صومعه‌سرا برای خلق آثار و تولید فیلم و مستند در جشنواره فیلم عمار شرکت نکرده است، خاطرنشان کرد: ستاد جشنواره در نظر دارد برای جشنواره بعد با کمک دوستان و حمایت مسئولان و با مدد حضرت صاحب(عج الله تعالی فرجه الشریف)، اثری تولید و به دبیرخانه ارسال کنند.

 

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با بیان اینکه در مجموع 20 اکران کننده در سطح شهرستان صومعه‌سرا خواهیم داشت، اظهارکرد: آموزش و پرورش این شهرستان در بخش اکران در مدارس بسیار همکاری کرده و دست ما را گرفتند.

 

جعفری افزود: حجاب، فعالیت‌های فرهنگی، انقلاب اسلامی، اقتصادمقاومتی، سبک زندگی، تبعات ماهواره، امید و انتظار، بصیرت افزایی، اقتصاد بدون ربا از جمله موضوعات فیلم‌های جشنواره عمار است.

 

وی با بیان اینکه کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از فتنه 88 زده شد، گفت: زمانی که جمعی از جوانان و فیلم‌سازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کردند، این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه رسانه ملی و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند.

 

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا تصریح کرد: جلسه اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار برای اولین بار با حضور 15 اکران کننده در تاریخ 16 آذر 94 در سالن اجتماعات آموزش‌ و پرورش صومعه‌سرا برگزار شد.


جعفری با بیان اینکه تا کنون برای بالغ بر 800دانش‌آموز صومعه‌سرایی این فیلم‌ها اکران شده است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا پایان این جشنواره برای یک هزار و 500 دانش‌آموز فیلم اکران شود.

 

وی با بیان اینکه هرساله همراه با شروع جشنواره و آغاز اکران‌ها یک کار فرهنگی اجرا می‌شود، اظهار کرد: امسال نیز بحث پویش مردمی جبهه مقاومت اجرا می‌شود.

 

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با اشاره به پویش مردمی جبهه انقلاب، افزود: سال گذشته یکی از آثار تولید شده حکایت زندگی پیرزنی به نام ننه عصمت بود که در هشت سال دفاع مقدس برای رزمندگان دستکش می‌بافت و برایشان به جبهه می‌فرستاد تا در هوای سرد مرهمی برایشان باشد.

 

جعفری با بیان اینکه ننه عصمت از کار خود دست نکشید و  پس از پایان جنگ نیز در طول این مدت برای مرزبانان دستکش می‌بافت و به آنها می‌داد، گفت: ننه عصمت در این جشنواره پیامی به مردم ایران داد که همه برای مرزداران و کسانی که در سوریه هستند دستکش ببافند و برایشان ارسال نمایند و به پویش مردمی حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت بپیوندند.

 

وی با بیان اینکه این پویش استقبال و بازتاب بسیار زیادی داشته است، تصریح کرد: از تمامی همشهریان دلسوز تقاضا می‌شود در صورت تمایل دستکش، کلاه یا شالگردن بافته و آنهارا در محل‌های اکران جشنواره عمار در سطح شهر یا روستاها اهدا کنند و یا با شماره 09332260371 (جعفری) تماس حاصل نمایند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی