حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(21دی) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: کنگره هشت هزار شهید استان گیلان 14 اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری چنین کنگره‌های ملی در سطح استان نیاز به مقدمات دارد، افزود: کنگره برای کسانیست که  به عنوان سندعزت و شرف افتخار ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ این کشور ثبت می‌شوند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه موضوع شهید و شهادت به نوعی از صفات و اسماء خداوند باری تعالی است، گفت: اکثر ملت شریف ایران در جریانند که این شهدای والا مقام چه کارهایی برای آسایش و آرامش امروز ما انجام داده‌اند.

 

عاشوری با بیان اینکه شهدا قله‌های بی‌مثال فضیلت‌های الهی را برای ما آفریدند، تصریح کرد: شهیدان برای همیشه سبب ضمانت انقلاب ما شدند و بر پیکره تشنه معنویت بشریت و ملت ایران جاری و ساری شدند و مهر و عاطفه و همدلی ایجاد کردند.

 

وی با بیان اینکه شهدا به دنبال آرزوهای خود رفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا نقششان کمتر از شهدا نیست، پدر و مادران شهدا سرمایه‌های خود را و همسران شهدا آرزوهایشان را بدرقه کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه فرزندان شهدا هنوز هم چشم‌انتظار پدر شهید خود هستند، اظهار کرد: در این بحث‌ها نیاز به یک سری مقدمات و یادواره شهدا در شهرستان است تا به زمان اجرای کنگره ملی استان برسیم.

 

عاشوری با بیان اینکه پنج شنبه(24دی) 2 یادواره شهید در منطقه اباتر و گوراب زرمیخ برگزار می‌شود، افزود: در این دو یادواره از دو سردار به عنوان سخنران استفاده می‌شود.

 

وی گفت: ادامه یادواره‌ها و برنامه‌ها به یادواره سرداران، فرماندهان و 500شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا در اسفندماه می‌رسد که از همه مسئولان درخواست می‌شود تا در این راستا نهایت همکاری را داشته باشند تا یادواره خوبی در سطح شهرستان برگزار شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در راستای این کنگره از خانواده معظم شهدا بازدید ‌می‌شود، تصریح کرد: عکس‌های شهدا در یک سبک خاصی تعریف شده که امروز به صورت نمادین تمثال دو شهید گرانقدر صومعه‌سرا، شهید امدادی و شهید عشوری که فرزندانشان به عنوان مدیران این شهرستان خدمتگذار هستند، به آنها اهدا می‌شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی