حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مجید آلیانی، رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا با گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: امروز همگی وظیفه داریم به حرمت جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، با برگزاری و تبیین دستاوردها و آرمان این انقلاب به جوانان و نسل جدید، دین خود را نسبت به شهدا، امام راحل و حتی نسل جوان ادا کنیم.

 

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر برنامه‌های فرهنگی زیادی در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: برپایی بازارچه خیریه در مدارس مختلف صومعه‌سرا از جمله برنامه‌های این نهاد است.

 

آلیانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این بازارچه تشویق و ایجاد انگیزه برای حضور فعال دانش آموزان در کمک به همنوع و نیکوکاری است، افزود: در این بازارچه خیریه، هنرهای دستی، محصولات و انواع و اقسام غذاهای بومی و محلی، دسرها و فست‌فودها در معرض فروش قرار می‌گیرد.

 

رئیس آموزش وپرورش صومعه‌سرا گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، نماز، نقاشی، خوشنویسی، احکام، سرود، تئاتر از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر است.

 

امیدی با بیان اینکه مسابقه مجری‌گری در سطح مدارس برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای انتخاب بهترین مجری، داور از صدا و سیما دعوت می‌شود تا بتوان از بین دانش‌آموزان علاقه‌مند استعدادیابی و از آنها در برنامه‌های مختلف استفاده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی همگانی دوره متوسطه اول و دوم با موضوع انقلاب در مدارس فاطمیه و حجاب این شهرستان از دیگر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در دهه مبارک فجر است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی