حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام علی افسرده، مسئول ستاد زکات صومعه‌سرا اظهار کرد: چهار میلیارد و 528میلیون و 187هزار ریال زکات مستحبی و واجب در 9 ماهه اول سال جاری در صومعه‌سرا جمع‌آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه از این میزان زکات جمع آوری شده 14 تن و 31کیلو برنج، هشت هزار و 741کیلو مرغ، 287کیلو ماهی، 239کیلو عسل می‌باشد، افزود: 55کیلو گوشت قرمز، 200عدد سبد کالا، یک میلیارد و 591میایون و 350هزار ریال وجه نقدی از دیگر مقدار زکات جمع‌آوری شده است.

 

مسئول ستاد زکات صومعه‌سرا گفت: در 9 ماه نخست امسال برای پنج مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان پنج واحد مسکونی احداث و تحویل داده شد.

 

حجت‌الاسلام افسرده تصریح کرد: میزان زکات جمع آوری شده این شهرستان نسبت به مدت مشابه زکات جمع آوری شده سال گذشته 20 درصد افزایش یافته که نشان از همکاری مردم با این نهاد است.

 

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر سه واحد مددجویی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: زیربنای این واحدهای مسکونی هر کدام 45متر مربع و با اعتبار هزینه شده 25میلیون تومان است.

 

مسئول ستاد زکات صومعه‌سرابا بیان اینکه در یکصد و ۲۴ روستای صومعه‌سرا یک رابط افتخاری و شورای زکات فعالیت می‌کنند که در دبیرخانه دارای پرونده هستند، گفت: وظیفه شورای زکات، جمع‌آوری زکات محله و رساندن به دست نیازمندان همان منطقه است.

 

حجت‌الاسلام افسرده تصریح کرد: احیای کامل فریضه زکات در جامعه نیازمند کار فرهنگی است و اطلاع رسانی پیوسته، صحیح و منطبق با دستورات دینی می‌تواند حس انفاق به همنوع را در میان مردم زنده کند.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی