حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

رشد ۸ درصدی پرداخت صدقه در صومعه‌سرا

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ


حمید سالاری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیارد و 165 میلیون و 750هزار ریال صدقه از صندوق‌های صدقات جمع‌آوری شده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد رشد داشته است.

 

وی تصریح کرد: این میزان صدقات از 22هزار و 263عدد صندوق صدقات بزرگ، کوچک و متوسط  شهرستان جمع‌آوری شده است،

 

سالاری افزود: کمیته امداد در راستای ‏ارتقای ارائه خدمات بیشتر در قالب معیشت، تامین مسکن، ارتقای سطح فرهنگی، نیازهای درمانی، اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش، برنامه‌ریزی‌های مدونی را تدوین کرده که با جمع‌آوری کمک‌های مردمی به این اهداف ‏نزدیک می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا گفت: با توجه به سرفصل‌های کاری امداد و سمت و سویی که بیشتر برای مشارکت مردمی، اشتغال و خودکفایی مددجویان است بنابراین در این زمینه تا‌کنون این نهاد خدمات خوبی را به محرومان و قشر آسیب‌پذیر شهرستان ارائه کرده است.

 

سالاری تصریح کرد: این شهرستان در امورات خیرخواهانه و خداپسندانه خوشبختانه کارنامه خوبی داشته که این مهم نشان از باورهای دینی و اعتقادی مردم این شهرستان دارد.

 

وی با تقدیر از مردم خیر و نیکوکار این شهرستان از آنان خواست تا در راستای رفع مشکلات محرومین و نیازمندان بر مشارکت و مساعدت‌های خود بیفزایند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی که مردمی مومن و خداجو زندگی می‌کنند باید از ایتام و فقرا دستگیری و حمایت شود که این رسم و راه بزرگان و اولیای خداوند می‌باشد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی