حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

ثبت ۱۱۰۹ واقعه ازدواج در صومعه‌سرا

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ


سید حسن نورانی، رئیس ثبت احوال صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با 9 ماهه نخست امسال، یک هزار و 109 واقعه ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده است.

 

وی افزود: از این تعداد واقعه ازدواج 560 ازدواج در سه شهر و 549 ازدواج در روستاها به ثبت رسیده است که امید است با فرهنگ‌سازی بیشتر و تسهیل در امر ازدواج، این واقعه در ماه‌های آینده بیشتر اتفاق بیفتد.

 

رئیس ثبت احوال صومعه‌سرا با اشاره به آمار بالای طلاق در این شهرستان، گفت: در مدت زمان مذکور 165 مورد طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده است که 105 واقعه در شهر و 60 واقعه در روستاها اتفاق افتاده است.

 

نورانی با بیان اینکه در مدت 9 ماهه، یک هزار و 238 واقعه ولادت در این شهرستان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: از تعداد مذکور 634 نفر پسر و 604 نفر دختر هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تعداد واقعه ولادت در سه شهر صومعه‌سرا 554 نفر و 684 نفر در روستاها است که مطمئنا با برگزاری کلاس‌های مختلف افزایش جمعیت، این تعداد در ماه‌ها و سال‌های آینده افزایش می‌یابد.

 

رئیس ثبت احوال صومعه‌سرا با اشاره به آمار وفات صومعه‌سرا اظهار کرد: در مدت زمان مذکور 828نفر در این شهرستان دار فانی را وداع گفته‌‌اند که 388نفر مردو 440نفر زن بوده‌اند.

 

نورانی با بیان اینکه میزان واقعه وفات در روستاها 628 نفر و در شهر 200 نفر بوده است، افزود: امید است از ماه‌های آینده  آمار طلاق و وفات کاهش و آمار ازدواج و ولادت افزایش یابد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی