حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به سخنی از نواب صفوی، اظهار کرد: اگر در نظام جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین مدیریت و یا مسئولیتی داشته باشیم باید شاکر خداوند باشیم و نهایت تلاش برای خدمت‌رسانی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروزه در بیشتر نقاط دنیا شاهد جنگ، خونریزی و درگیری‌های داخلی هستیم تصریح کرد: از اینکه زیر لوای حکومتی زندگی کرده و دارای مسئولیت هستیم که نظام آن برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، جای افتخار دارد.

امام جمعه صومعه‌سرا افزود: آرامش و آسایشی که در جامعه هویدا بوده به خاطر خون شهدا و زحمات امام (ره) و وجود و درایت مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، گفت: با نویدی که امسال با آن آغاز شده شاهد سرافرازی و سربلندی ایران عزیز خواهیم بود.

صدیقی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای مردمی بسیار فرهنگی، همدل و هماهنگ است، گفت: این شهرستان مهد علما، مفاخر، سرداران و ۵۰۰ شهید بزرگوار بوده و سهم مهمی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.

وی در ادامه به مشکل زمین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: این اداره در شهرستان غریب واقع شده است.

امام جمعه صومعه‌سرا سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان را فاقد ساختمان مناسب و در خور شأن دانست و تصریح کرد: امیدواریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اطلاع وی از مشکلات این دو اداره شاهد برطرف شدن این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم صومعه‌سرا همواره در تمام صحنه‌های حساس کشور حضور گسترده و درخور داشته‌اند، یادآور شد: صومعه‌سرا شهری دانشگاهی است و دانشگاه تربیت دبیر، منابع طبیعی و دیگر دانشگاه‌ها از جمله مراکزی علمی هستند که تعداد آنها در کشور اندک است.

صدیقی با بیان اینکه دانشگاه‌های صومعه‌سرا فاقد مکان ورزشی و امکانات فرهنگی مناسب هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم برای برطرف شدن این مشکلات گام‌های اساسی برداشته شود.

وی یادآور شد: امیدواریم در سالی که به نام همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده تمام مسئولان شهرستان با یکدیگر همدل و همزبان باشند و برای پیشرفت هر چه بیشتر این شهرستان و مردم آن گام‌های موثر بردارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی