حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: فیلم سینمایی جامه دران به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان در سالن شهید آوینی مجتمع فارابی این شهرستان اکران می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این فیلم امروز(30دی) ساعت 18عصر اکران می‌شود، افزود: در این فیلم، حمیدرضا قطبی، زندگی دختری به نام شیرین با بازیگری مهتاب کرامتی را که بعد از مرگ پدرش به حقایقی تازه از رندگی او پی می‌برد، کارگردانی می‌کند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: فیلم‌های در حال اکران سینماهای کشور از این به بعد در سالن شهید آوینی مجتمع فاربی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اکران خواهد شد.

 

رزمگیر با بیان اینکه تلاش داریم در این مکان فیلم‌های به‌روز و هم‌زمان با شهرهای بزرگ کشور را اکران کنیم،  تصریح کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی نیاز است که خانواده‌ها برای پر کردن اوقات فراغت جوانان از فیلم‌های اکران همزمان این سینما با سراسر کشور در این شهرستان استقبال کنند.

 

وی با بیان اینکه سینما یکی از مهمترین ابزار تاثیر گذار جامعه است خاطرنشان کرد: از هنر رسانه می‌توان برای ایجاد آرامش اجتماعی بهره برد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: سینما تفریحی سالم برای جوانان بوده و با پرکردن اوقات فراغت، از بسیاری معضلات جامعه جلوگیری می‌کند.

 

گفتنی است، مهتاب کرامتی، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، افسر اسلامی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط خواه و الهام نامی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی