حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


محسن خلوص دهقان‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مردم و مسئولان همواره باید تلاش کنند تا ارزش‌های ایثار، فداکاری و پایداری ایثارگران و شهدا در جامعه حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که فداکاری‌های رزمندگان و شهدا که از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز در کشور با امنیت زندگی کنیم از یاد برود، افزود: ولایت‌فقیه و شهدا ستون کشور و عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند و هستند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع زیادی توسط این نهاد برگزار می‌شود، گفت: گلباران و عطرافشانی مزار شهدای سیدجعفرآقا، آقامهدی آقا و شهدای گمنام واقع در بوستان ابریشم از جمله این برنامه‌هاست.

 

خلوص دهقان‌پور با اشاره به نقش موثر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: طی 10 روز دهه فجر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح «طلایه‌داران نور» کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، بازدید به عمل می‌آید.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال بین ایثارگران و جانبازان در سالن شهدای صومعه‌سرا، برگزاری کوهپیمایی ایثارگران به قلعه رودخان، اجرای اذان توسط یک تن از جانبازان در نماز جمعه، سخنرانی یک جانباز انقلاب قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا در دهه فجر است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا اظهار کرد: هماهنگی با خانواده شهدا و ایثارگران برای شرکت در نماز جمعه، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در داخل اداره بنیاد شهید شهرستان و برگزاری یادواره‌های شهدا در روستاهای این شهرستان از دیگر برنامه‌هاست.

 

خلوص دهقان‌پور با بیان اینکه با ایثارگران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن هماهنگی می‌شود، افزود: راهپیمایی امسال باید نسبت به سال‌های گذشته با توجه به شرایط خاص کشور باشکوه‌تر برگزار شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی