حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

 

وی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با دهه فجر، دفاع مقدس و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران همان عزت و احترامی است که به برکت انقلاب در جهان به‌وجود آمده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه این انقلاب با رهبری‌ها و هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و امروز عامل اتحاد، انسجام و همبستگی اسلامی در همه ابعاد آن در تمام دنیاست، گفت: با تقویت همگانی از سوی همه گروه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید فضا را در دهه فجر به سمت و سویی ببریم که دشمن بداند مردم انقلابی ایران با شکوه‌تر از گذشته در صحنه‌ها حضور دارند.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به برگزاری با کیفیت برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سپاه ناحیه صومعه‌سرا بیش از یکصد ویژه برنامه را در دهه مبارک فجر برگزار خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران برنامه‌های رژه خودرویی، زنگ انقلاب و گلباران مزار شهدا در این شهرستان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج مهندسین، نشست‌های بصیرتی، پیاده‌روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، همایش انقلاب فجر از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه ساختمان حوزه کوثر بسیج خواهران این شهرستان در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: برای احداث این ساختمان بالغ برسه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در چهار بخش شهرستان صومعه‌سرا از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در صومعه‌سرا از ساعت 10 صبح از جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه صومعه‌سرا با حضور همیشگی خود در این راهپیمایی موجبات ناامیدی بدخواهان را فراهم می‌کنند و اقتدار نیروهای جمعی که سبب فخر ملت ایران است را نشان خواهیم داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: فضاسازی تبلیغی دهه فجر با نصب بنر در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی، کتابخوانی، ارسال پیام کوتاه با موضوع تبریک دهه فجر توسط حوزه‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری ادعیه و مناجات در سطح پایگاه‌های بسیج، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، نشست‌های منتظران موعود از جمله برنامه‌های جانبی سپاه صومعه‌سرا در دهه مبارک فجر است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی