حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه این اداره به عنوان متولی کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا برنامه‌های متنوعی را برای ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی کرده است، گفت: دهه فجر تجدید بیعت با شهدای انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

وی بازدید از خانواده معظم شهدا، مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب، ایثار و شهادت در سطح مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان، مسابقه عکس انقلاب، عصری با شعر، داستان‌خوانی با موضوعات انقلاب، مسابقه خوشنویسی، تجلیل از بانوان فعال قرآنی شهرستان، نمایشگاه عکس، پوستر و عفاف و حجاب و برگزاری جشن‌های انقلاب را از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر دانست و افزود: شهرستان صومعه‌سرا دارای 60 کانون فرهنگی در مساجد می‌باشد که هر یک برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده‌اند.

رزمگیر با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های دهه فجر باید در راستای هدف اولیه انقلاب حفظ وحدت باشد، خاطرنشان کرد: وحدت سبب افزایش همدلی می‌شود و همدلی نیز افزایش وحدت را در پی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه ما موظف به انتقال پیام‌های انقلاب و شهدا به نسل امروزی می‌باشیم، اظهار کرد: برنامه‌های این ایام باید به گونه‌های باشد تا همگان با جانفشانی‌های شهیدان و ایثارگران آشنا شوند و بدانند که امنیت و اقتدار امروز کشور را در منطقه مرهون انقلاب و جانفشانی‌های شهدا می‌باشیم.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی