حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


همزمان با اولین روز ایام الله دهه فجر نمایشگاه تازه‌های کتاب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه واجرای کلاس قصه خوانی کودک انقلاب با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در کتابخانه مرکزی صومعه‌سرا افتتاح شد.

 

همچنین نمایشگاه دیگری با عنوان عکس جاودانه‌ها وامیر دلها در کتابخانه مرکزی این شهرستان افتتاح شد و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

 

گفتنی است در این نمایشگاه عکس‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در آن ارایه شده، که از امروز تا 22 بهمن برپا می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید به عمل آورند.

 

در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه، تقی حقیقت، رئیس کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از الطاف خداوند است که به ملت ایران اعطا شده است و امام خمینی(ره) با رهبری عالمانه و مدبرانه خویش به رغم انواع کارشکنی استکبار جهانی، دشمنی‌ها و تحمیل جنگ به ایران، این انقلاب را به سرمنزل مقصود رسانید.

 

وی افزود: ایمان به پروردگار عالم، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)، اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم، استقامت و پایداری و عشق به اسلام ناب محمدی از مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

رئیس کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا گفت: دهه فجر فرصتی است تا یک بار دیگر اهداف و برکات انقلاب اسلامی را تداعی و یادآوری کنیم و قدر و منزلت جایگاه والای انقلاب را در جهان ارج نهیم.

 

حقیقت تصریح کرد: در دهه فجر بایستی ارزش‌های انقلاب و زحماتی که برای رسیدن به عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کشیده شده است به خوبی برای جوانان و نوجوانان بازگو و تشریح شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 30 قطعه عکس از دوران انقلاب اسلامی، عکس نوشته‌ از سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته شده است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی