حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


به مناسبت ایام الله دهه فجر مانور فرهنگی مدافعان عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان بسیجی به همت حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا برگزار شد.

 

در این مانور که به حالت پیاده‌روی از مصلی تا بوستان ابریشم انجام شد، بانوان با دردست داشتن پلاکاردهایی با عناوین ترویج عفاف وحجاب این مسیر را پیمودند.

 

همایش مدافعین عفاف و حجاب در صومعه‌سرا با شعارهای نوشته شده بر روی پلاکارد از جمله «یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست»، «رمز سلامت ما حجاب و عفت ماست» و «نشان غیرت مرد حجاب بانوان است» همراه بود.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در این مانور فرهنگی که در مزار شهدای گمنام ختم شد، در جمع خواهران بسیجی اظهار کرد: شهدا به دلیل پیاده شدن احکام و قرآن در کشور جان خود را فدا کردند.

 

وی با بیان اینکه برای احیای دین خدا بر روی زمین همچون امام حسین(علیه‌السلام) که جان خود و اصحاب و یارانشان را فدا کردند، باید جانفشانی کنیم، افزود: احکام خدا باید به دست انسان‌های لایق و شایسته باشد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه زمانی کشور ما به دست افراد فاسقی بود که هر گونه پولی خرج می‌کردند تا احکام خدا در کشور اجرا نشود، گفت: بزرگترین کار در کشور ما پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که کشور به دست افراد لایق و شایسته افتاد.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه امروز کلید انقلاب اسلامی به دست مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در آموزه‌های دینی مهم است که کلید اسلام به دست چه کسانی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طبق قانون اساسی کسی که مجتهد نباشد و در امتحان شرکت نکند نمی‌تواند جز کاندیداهای مجلس خبرگان باشد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: همه ما باید تابع قانون اساسی باشیم و وقتی شرایط کاندیدا شدن را نداریم از نسبت‌های فامیلی و ادعا کردن این موضوع پرهیز کنیم تا در کشور مشکلی پیش نیاید.

 

در ادامه آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر افزود: پیام خواهران بسیجی دراین همایش این است که به همه بگویند ما با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) در دفاع از اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله) و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده و هر آنی آماده جانفشانی در راه اسلام وانقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه برای ترویج عفاف و حجاب این مانور فرهنگی با عنوان «مدافعان عفاف و حجاب» در این شهرستان برگزار شد، افزود: پوشیده بودن زن در جامعه نه تنها بنیان خانواده را محکم می‌کند بلکه ارزش او را نیز حفظ و از ابتذال زن جلوگیری می‌کند.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه حجاب بهترین حصار برای حفظ کردن زنان از نگاه‌های بیگانه بوده و موجب تقویت بنیان خانواده می‌شود، گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی برای ترویج و آموزش حجاب اثرگذار بوده و به پرورش نسلی سالم برای جامعه آینده کمک می‌کند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی