حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حسن آقاجانی، شهردار صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با هفتم خرداد ماه امسال سه شهید گمنام در بوستان ابریشم این شهرستان آرمیدند.


وی با بیان اینکه شهردار به عنوان یکی از اعضای هیئت امنای ستاد شهدای گمنام است، افزود: جلسات متعددی در راستای ساخت یادمان شهدا گمنام صومعه‌سرا برگزار شد و اعتباراتی که باید از طریق شهرستان تامین می‌شد متاسفانه محقق نگشت.


شهردار صومعه‌سرا گفت: طی مذاکراه‌ای که با دیگر هیئت امنای ستاد شهدای گمنام شد، پس از بررسی لازم و جلسه‌ای که با شورای شهر این شهرستان برگزار شد توانستیم از متمم بودجه 94 مبلغ یکصد میلیون تومان را برای ساخت یادمان شهدا گمنام اختصاص دهیم.


آقاجانی با بیان اینکه از یکم بهمن ساخت یادمان شهدا آغاز شده و پیمانکار در حال انجام پروژه است، تصریح کرد: به مردم شهیدپرور صومعه‌سرا قول می‌دهم، در اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام که مصادف با هفتم خردادماه 95 است، یادمان شهدای گمنام مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه توجه به شهدا و آرمان‌های آنان و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان یک ضرورت در جامعه است، خاطرنشان کرد: ساخت یک یادمان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در واقع یک کار فرهنگی است که شهرداری دنبال کرده است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی