حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه 22بهمن می‌تواند فرصتی برای تجلی همدلی و همزبانی ملت ایران باشد، اظهار کرد: دشمنان هر ساله با هدف فراموشی آرمان‌های امام، انقلاب اسلامی دست به تبلیغات گسترده می‌زنند که غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه 22بهمن تجدید خاطرات دوران حماسه و پیروزی خون بر شمشیر است، افزود: حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن موجب تداوم انقلاب اسلامی می‌شود، بنابراین شایسته است همگان حضور گسترده‌ای را در این حماسه داشته باشند.

حجت الاسلام صدیقی شرکت گسترده در یوم الله 22بهمن را نشان‌دهنده حمایت مردم از نظام و انقلاب و تداوم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور خود موجبات یاس دشمنان را فراهم می‌کنند.

امام جمعه صومعه‌سرا در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن اظهار کرد: استکبار ستیزی و ایستادگی پیام راهپیمایی 22بهمن است و در این روز ایستادگی مقتدرانه خود را در برابر تهدیدها به رخ دشمنان خواهیم کشاند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی