حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

راهپیمایی 22 بهمن مردم طاهرگوراب

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ


مردم منطقه طاهر گوراب روز پنجشنبه پس از تجمع در حوزه بسیج شهید مطهری طاهرگوراب و حرکت در مسیر از پیش تعیین شده به سمت مدرسه خیر خواه راهپیمایی کرده و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
راهپیمایان که پیشاپیش آنها مسوولان محلی و خانواده های شهدا در حرکت بودند با حمل دست نوشته های مختلف و شعارهای انقلابی حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی و انزجار خود را از مستکبرین و ستمگران جهان و در راس آنها آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان صومعه سرا بعنوان سخنران این راهپیمایی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور آحاد مردم منطقه در این راهپیمایی با بیان اینکه خداوند متعال در جای جای قرآن کریم از توطئه ونقشه دشمنان اسلام پرده برداشته و مسلمانان را به بیداری وهوشیاری فرا خوانده است اظهار داشت توطئه دشمنان تنها مربوط به صدر اسلام نیست و تاجبهه اسلام وکفر است این دشمنی ادامه دارد.




وی با اشاره به عدم سازگاری بین اسلام و کفر در آیین اسلام تصریح کرد از اساسی ترین نقشه های دشمن سست کردن دین، ایمان وعقیده است.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه دشمن همیشه با توپ و تانک به میدان نمی آید خاطر نشان کرد امروز دشمنی کفر با اسلام از طریق جنگ نرم و جنگ فرهنگی است و دشمن با تبلیغات گسترده و هجمه فرهنگی به سراغ ما آمده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صومعه سرا قرآن را دعوت کننده به وحدت و صمیمیت دانست و تاکید کرد دشمنان علاوه هدف بر برهم زدن امنیت وآرامش بزرگترین تهدید را که از بین بردن اتحاد ویکپارچگیست را در سر می پرورانند.

وی ادامه داد مردمی که سی وهفتمین سالگرد انقلاب اسلامی خود را جشن می گرند مرهون اتحادف همدلی وهمبستگی هستند و این موضوع نظام را سرزنده نگاه داشته و با رهبری داعیانه رهبر فرزانه انقلاب به پیش می رود.

سخنران راهپیمایی22بهمن طاهرگوراب بیان داشت حضرت امام(ره) همیشه مردم را به مسئولین و مسئولین را به مردم سفارش می کرد و تاکید داشت اگر مسئولین سر سفره انقلاب نشسته اند فقط برای خدت است و البته خدارا شکر که همینطور است.

حجت الاسلام اسماعیلی آمریکا را سلطه گری دانست که به هر کشوری نزدیک می شود با خوی حاکمیت و تسلط برآن است و خاطر نشان کرد بیداری ما امروز نه فقط برای خود ما بلکه برای جهانیان مهم است .

وی ضمن اشاره به یکی از برنامه های بلند مدت دشمن یعنی سست کردن ایمان و عقیده جوانان کشور افزود دشمنان میخواهند مارا به سازش بکشند ومنعفت خود را در این می بینند که زمان پیغمبر نیز اینگونه بود ولی ایشان قبول نکردند.

خطیب راهپیمایی 22 بهمن طاهر گوراب با اشاره به این آیه  قرآن کریم که "زمین بعد از مردن زنده می شود" گفت در تفسیر این ایه از قول امام موسی ابن جعفر(ع) یعنی:خداوند مردانی را مبعوث می کند که عدالت را بر روی زمین جاری میکنند و با ظلم به مبارزه بر میخیزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صومعه سرا ضمن بیان این موضوع که بعد از سی وهفت سال به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران این جرات در دنیا بوجود آمده است که به ظالم نه بگویند تصریح کرد دشمنان اسلام خود حامی تروریست هستند و اهداف آنها را دنبال می کنند ولی بر روی ما نام تروریست می گذارند.

وی در پایان با عنوان این موضوع که اگر عملی دشمن را عصبانی کند عمل صالح محسوب می شود وخداوند برآن ثواب می نویسد گفت هرقدمی که برای انقلاب و اسلام بر می دارید امر به معروف ونهی از منکر است ودشمنان را نا امید ومسلمانان را امیدوار می کند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی