حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

راهپیمایی 22 بهمن مردم ضیابر

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ


مردم ولایت‌مدار و شهید پرور منطقه ضیابر صومعه سرا با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ آفریدند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و کینه خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.

در این راهپیمایی که با حضور  مسئولین همراه بود حجت الا سلام والمسلمین رضا صدیق مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا بعنوان سخنران راهپیمایی 22بهمن این منطقه بابیان اینکه استکبارستیزی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: حضورملت ،پای صندوق‌های رأی از مصادیق بارز استکبارستیزی است.

 حجت الاسلام صدیق اظهار داشت :امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پایبندیشان را به نظام و ارزش‌های آن ثابت کردند.



وی با بیان اینکه از دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئله استکبار ستیزی و لعن و نفرین به ایادی آنها است که این موضوع ریشه دینی و اعتقادی دارد، افزود: ما باید به مسئله تولی و تبری توجه کنیم که یک ولایت الهی و یک ولایت طاغوت بیشتر نداریم.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: در طی این سال‌ها خیلی‌ها رایزنی و حرف و حدیث‌هایی را ایجاد کردند که دست نیازشان به سمت استکبار دراز باشد اما با رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری همه فتنه‌ها و نقشه‌های آنها، نقش بر آب شد.

حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه مسئله استکبار ستیزی و لعن و نفرین بر استکبار و ایادی در حقیقت ریشه اعتقادی و دینی برای ما دارد، تصریح کرد: یعنی ما ولایت دینی را بپذیریم و از ولایت طاغوت برائت بجوییم که مردم ما در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی  ثابت کردند که از ولایت طاغوت بیزارند و همیشه با ولایت الهی خواهند بود.

وی با بیان شعارهای مرگ بر آمریکا برای ملت‌های دنیا جذاب به نظر می‌آمد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در  جمله‌ای می‌فرمایند، اوایل پیروزی انقلاب اسلامی وقتی یک کشوری در گوشه‌ای از دنیا علیه آمریکا و استکبار شعار می‌دادند برای کشورهای اطراف ما جذاب بود.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز مسئله استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا در جای جای عالم طنین انداز است، اظهار کرد: به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است و وقتی ما احادیث و قرآن را مطالعه می‌کنیم متوجه خواهیم شد همان ویژگی‌هایی که ابلیسان و شیطان داشته در وجود استکبار می‌باشد.

حجت‌الاسلام صدیق افزود: امروزتمام  قتل وغارت‌هایی که در کشورهای همسایه اتفاق می‌افتد آمریکا در یک سر این جنایت‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقش دارد.

وی با بیان اینکه در کشور سوریه چندین هزار کورک آواره و در معرض خطرات جنسی قرار دارند که همه این اتفاقات به استکبار و شیطان صفتی آنها بر می‌گردد، گفت: طبق نقل قرآن کریم سخترین دشمنان اهل ایمان یهود و مشرکین هستند و در این راستا دشمنان دوست ندارند خیری به بشریت برسد.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه قبل از انقلاب قانونی که توسط استکبار در کشور ما تثبیت شده بود، بیانگر مطلب فوق است که آنها همه چیز برای خود می‌خواهند، تصریح کرد: قبل از انقلاب اگر یک آمریکایی یک ایرانی را با ماشین زیر می‌گرفت کسی حق اعتراض نداشت اما اگر یک ایرانی سگ آمریکایی را زیر می‌گرفت باید به مجامع قضایی بین‌المللی می‌رفت و پاسخ می‌داد.
 
حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه این ذلت و خواری یک ملت را نشان می‌داد، خاطرنشان کرد: با رهبری داهیانه و حکیمانه حضرت امام راحل استکبار تو دهنی محکمی خورد و حضور هوشمندانه مردم در طی این 37سال انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار نمی‌خواهد ما بحث صلح آمیز انرژی هسته‌ای را داشته باشیم، اظهار کرد: استکبار پیش‌بینی کرده که در چند سال آینده انرژی فسیلی رو به اتمام است و اگر کشوری حرفی برای گفتن در موضوعات هسته‌ای نداشته باشد باید تو سری بخورد.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: با رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری تا کنون استکبار هرگونه نقشه‌ای در راستای انرژی هسته‌ای کشیده نقش برآب شده است.

حجت‌الاسلام صدیق گفت: از دیگر افکار و آرزوهای استکبار و ایادی آنها این است که از مسلمانان هرگز راضی نمی‌شوند چون از وحدت اسلامی و مردم سالاری دینی می‌ترسند.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم دشمن تا زمانی که مسلمانان از آنها تبعیت نکنند راضی نمی‌شوند، تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز استکبارستیزی حضور مردم ارزشی و ولایتمدار در جای جای میهن اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن است.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه از دیگر مصادیق بارز استکبارستیزی که می‌تواند دشمن را نابود کند حضور همه ملت ایران در پای صندوق‌های رأی است، خاطرنشان کرد: 2 انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که مردم آگاهانه پای صندوق رای حاضر می‌شوند و آرا خود را در صندوق‌ها می‌اندازند.

حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه دشمن سال‌هاست که ثانیه به ثانیه در تلاش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: استکبار خود اعتراف می‌کنند که ما هر چه تلاش می‌کنیم، با یک سخنرانی رهبر ایران، هرچه را که بافتیم همه پنبه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ سیاسی است ،افزود: برخی از افرادی که نمک انقلاب را خورده‌اند می‌خواهند دستان خود را به سمت استکبار دراز کنند.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی هم است، گفت: دشمن با راه اندازی ماهواره‌ها و فضای مجازی در صدد است تا افکار و اعتقادات ما را نشانه بگیرند که بسیاری از جوانان و خانواده‌ها در معرض نفوذ فرهنگی هستند.

حجت‌الاسلام صدیق درپایان با بیان اینکه یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی دین و ارزش‌های دینی بود، تصریح کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که دین و ارزش‌های دین و پایبندی به ارزش‌های دین را نشانه بگیرد.

لازم بذکر است راهپیمایی مردم فهیم منطقه ضیابر صومعه سرا راس ساعت 9 و از جلوی مسجد آیت الله ضیابری آغاز  وتا گلزار شهدای ضیابر ادامه یافت وبا سخنرانی حجت الاسلام صدیق به پایان رسید.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی