حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن از مهم‌ترین اهداف کاروان‌های راهیان نور است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور تأثیر مهمی در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد، افزود: این اردوها موجب استحکام پیوندهای ارزشی نسل جوان با دوران دفاع مقدس می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: جوانان آینده‌سازان مملکت هستند و باید با آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب و اسلام ناب محمدی آشنایی داشته باشند و در راه تحقق آن بکوشند، لذا ایجاد زمینه لازم برای حرکت مؤثر آنان وظیفه ماست.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان بسیاری در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها برای حفظ انقلاب جان خود را نثار کردند و امروز نیز از طریق این اردوها این فضای معنوی به دانش‌آموزان منتقل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امروز ظهر 44 دانش‌آموز پسر این شهرستان در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتیی جنوب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: زائرین به مدت چهار روز از مناطق جنگی شلمچه، هویزه، اروندکنار، دهلاویه، یادمان‌های شهدا و ... بازدید می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی برنامه‌های فرهنگی متعددی هم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی