حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


پرویز امیدی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری جشنواره مسابقات فرهنگی، هنری و قرآن ویژه دانش آموزان در شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: این جشنواره با حضور پنج هزار شرکت کننده از اوایل بهمن ماه در سطح شهرستان صومعه‌سرا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات تا دوم اسفند ماه جاری تداوم دارد، افزود: این جشنواره در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی من جمله نمایش، سرود، احکام، قرائت قرآن، تک‌خوانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تئاتر، موسیقی، مداحی و... در حال برگزاری است.

امیدی تعداد داوران این جشنواره را در بازه زمانی مذکور 30داور دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت بین دانش آموزان، ایجاد انگیزه و شناسایی استعدادهای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در مرحله نخست به صورت آموزشگاهی برگزار شده است، گفت: برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی و در نهایت در مرحله کشوری شرکت خواهند کرد.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش صومعه‌سرا در پایان اظهار کرد: مکان برگزاری جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری در کانون شهید بهشتی صومعه سرا می‌باشد.

http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی