حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی پور از برگزاری مراسم ایام فاطمیه در ۵۰ مسجد شهرستان صومعه سرا خبر داد و گفت: تبیین شخصیت، فضائل، مناقب و سیره علمی و عملی آن بزرگ بانو می تواند چراغی فروزان برای همه مردان و زنان باشد و این مهم رسالت نخبگان به‌ویژه وعاظ اهل علم و تحقیق و شعرا و مادحین اهل بیت (ع) را بیشتر می‌کند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) سرمایه عظیم معنوی، تربیتی و معرفتی برای دوست‌داران اهل‌بیت (ع) و محبان راستین طریق اسلام است تا با الگوگیری از این بانوی فداکار بکوشند تا در طریق حفظ ارزش‌ها و معنویت در جامعه گام‌های عملی و راستینی را بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) دخت گرامی رسول اکرم (ص) الگویی نمونه برای کسانی است که می‌خواهند در دنیا و آخرت سعادتمند باشند، متذکر شد: اهل بیت رسول خدا (ص) یکی از دو امانت گرانبهایی است که ایشان برای ما به امانت گذاشته اند و تا زمانی که انسان به این دو تمسک جوید هرگز گمراه نخواهد شد.

این کارشناس حوزه دین تصریح کرد: برگزاری مراسمات ایام فاطمیه در مساجد صومعه سرا یک سنت بوده و هیئت امناء مساجد با همکاری اقشار مختلف مردم و دعوت از روحانیون و مداحان برجسته در با شکوه برگزار شدن مراسمات در شهرستان تلاش می‌کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی