حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه در مساجد و مدارس این شهرستان ۱۵ گفتمان دینی ویژه ایام فاطمیه برگزار شده است، گفت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهراء (س) یکی از درخشان ترین چهره های والای انسانی و نمونه کامل خلقت پروردگار در قالب زن است، پیروی و تاسی به چنین شاهکار آفرینش در بر گیرنده سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت است.

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی پور با اشاره به اینکه در اسلام ارزش و کرامت انسان جایگاه والایی دارد و از انسان به ‌عنوان خلیفه خدا یاد شده است، متذکر شد: امروز وظیفه دانش آموزان درس خواندن است، اما باید هدف از درس خواندن برایتان مشخص باشد که اگر هدف را خوب انتخاب کنید در دنیا و آخرت موفق خواهید شد و اگر درس بخوانید و هدف شما فقط  دنیا باشد، نتیجه ای کسب نخواهید کرد.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: موضوعات مطروحه گفتمان‌های دینی ایام فاطمیه پیرامون زندگی طیبه، دفاع از حق و حقوق دیگران، زندگانی و فضائل، پاسداری از ولایت، الگوی حسنه برای بانوان، دستگیری از فقرا، شیوه‌های برخورد با مردم، عبادت و شکرگزاری به درگاه الهی بود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی