حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حسین اسماعیل‌پور فرماندار صومعه‌سرا در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و 540شهید صومعه‌سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: یادواره شهدای سرداران، فرماندهان و 540شهید والامقام صومعه‌سرا در راستای کنگره هشت هزار شهید گیلان است.
وی با بیان اینکه شهدا برای برقراری امنیت و آسایش وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند، افزود:شهدا عزت و سربلندی را تقدیم کشور کرده‌اند.
اسماعیل‌پور بر همکاری و هم افزایی کلیه دستگاه‌ها و مسئولین شهرستان در راستای برگزاری مطلوب یادواره تاکید و خاطرنشان کرد: نشانه‌های همبستگی ملی، پیوستگی حرکت انقلاب و شایستگی آرمان‌های نظام، یادواره‌ها هستند.
فرماندار صومعه‌سرا در پایان بر آماده سازی فضای سطح شهرستان برای برگزاری یادواره تاکید و اظهار کرد: امیدست همگان پیوسته و همبسته در راه نظام و آرمان‌های شهدا در جهت خدمت به مردم گام برداریم.
در ادامه سرهنگ کیا عاشوری فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه همواره باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد:پایه و اساس انقلاب اسلامی با شهدا شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه بدنه و پیکره انقلاب اسلامی بواسطه شهدا تنومند و قدرتمند شده است، افزود: برای بالندگی و حفظ و صدور انقلاب خون بیش از 200هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب  بر زمین ریخته شده است.
عاشوری به اقتدار و عزت ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهان اشاره و خاطرنشان کرد:عزت و عظمت کشور ثمره خون شهدا است اگر شهدا، فداکاری رزمندگان، آزداگان و... نبود قطعاً صلابت و ابهت کشور ما برای جهانیان نمود نداشت.
وی به برگزاری جلسات مختلف در راستای برگزاری مطلوب یادواره سرداران، فرماندهان و 540شهید صومعه سرا اشاره کرد و گفت: سخنران یادواره سرداران، فرماندهان و 540شهید والامقام صومعه‌سرا  سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد.
عاشوری متذکر شد: این یادواره روز پنج‌شنبه 13اسفندماه جاری در مصلی مسجد جعفری این شهرستان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه نیاز است فضای شهرستان آماده برگزاری یادواره و به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سوق داده شود، اظهار کرد: در حال حاضر امکانات محتوایی نظیر بنر، پوستر و.... آماده شده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی