حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

کاشت ۵۴۰ اصله نهال به یاد شهیدان صومعه‌سرا

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ق.ظ


محسن خلوص دهقان‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا، اظهار کرد: ۲۲اسفند روز بزرگداشت شهید و شهادت و مهم ترین رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و هرچه از انقلاب می‌گذرد خود را بیشتر مدیون این عزیزان می‌دانیم، افزود: شهادت طلبی سلاحی است که دشمنان اسلام فاقد آن هستند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا، جهاد، شهادت و ولایت فقیه را از ارکان نظام دانست و گفت: امروز حضور ولایت فقیه در ایران اسلامی استکبار را ناامید و اهداف کشورهای غربی را تضعیف کرده است.

 

خلوص دهقان‌پور با بیان اینکه به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و در راستای برگزاری کنگره 8 هزار شهید گیلان، امسال برنامه‌های متنوعی از سوی این نهاد در شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: کاشت 540 اصله نهال به یاد شهیدان والامقام صومعه‌سرا، ارسال پیامک به جامعه هدف، سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه و گرامیداشت روز شهدا در سربرگ‌های اداری از جمله برنامه‌های این نهاد است.

 

وی با اشاره به دیدار از 2 خانواده شهید بهزاد قاسمی و شهید حمیدرضا احمدزاده، خاطرنشان کرد: این دو شهید بزرگوار تاریخ تولد و شهادتشان مقارن با 22 اسفند روز بزرگداشت شهداست.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا اظهار کرد: برگزاری کوهپیمایی ایثارگران به قلعه رودخان، برگزاری مسابقه فوتسال بین ایثارگران، هماهنگی با یکی از مدارس برای گلباران مزار شهدا و نصب پرده گرامیداشت بزرگداشت شهدا در درب ادارات از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

 

خلوص‌دهقان‌پور افزود: در 22 اسفند ماه امسال مراسم پر رنگ‌تر از سال قبل خواهد بود تا به نوعی بتوانیم از زحمات شهیدان قدردانی کنیم.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی