حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(19اسفند) در جلسه پشتیبانی اردوی راهیان نور در فرمانداری این شهرستان ضمن تشکر از روسای ادارات این شهرستان در راستای برگزاری یادواره 540 شهید والامقام این شهرستان، اظهار کرد: یادواره شهدای صومعه‌سرا با قوت تمام و به نحو احسنت برگزار شد.

 

وی با اشاره به فرموده امام راحل که « تا قیامت مزار و مقتل شهیدان دارالشفای عاشقان، عارفان و دلسوختگان است» افزود: در مناطق عملیات جنوب کشور خون هزاران جوان ریخته شده تا ما به این بالندگی دست یابیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سرزمین نور جاییست که فرشتگان الهی از آنجا تمسک می‌جویند، گفت: هر ساله مردم استقبال چشمگیری از اردوهای راهیان نور نشان می‌دهند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه این فرهنگ می‌تواند به نسل سوم و چهارم و آیندگان انتقال پیدا کند ،تصریح کرد: سپاه ناحیه صومعه‌سرا هر سال دو اردوی راهیان نور به صورت عمومی به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام می‌کند.

 

وی با بیان اینکه بیشترین عملیات و شهدای استان گیلان و به ویژه شهرستان صومعه‌سرا در مناطق عملیاتی جنوب اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مردم از مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر استقبال می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه 26 اسفند ماه سال جاری 10 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این سفر همچون دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرستان، نیاز به همکاری همه مسئولان دارد.

 

در ادامه حسین اسماعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه راهیان نور، یکی از عواملیست که سبب ماندگاری فرهنگ جبهه و جنگ شده است، افزود: در راهیان نور 4 خصلت و فرهنگ مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی، تشیع و غیرت ایرانی نهفته است.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور سبب گسترش و ترویج 4 خصلت فوق در نسل امروزی می‌شود، گفت: در راهیان نور باید سعی شود بیش از این فرهنگ جبهه، مقاومت و ایثار و شهادت ترویج و انتقال داده شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: از اردوهای راهیان نور مستند سازی انجام شود و در اختیار مسئولان ادارات و مردم شهرستان قرار گیرد تا تاثیرگذاری این موضوع بیش از پیش نشان داده شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی