حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


دکتر حسین اسماعیل‌پور فرماندار صومعه‌سرا در جلسه هماهنگی یادواره جانبازان دفاع مقدس گیلان که در فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد،با بیان اینکه بنا است در سال جاری کنگره هشت شهید استان گیلان در مرکز استان برگزار شود،اظهار کرد:براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است در هر شهرستانی مجموعه برنامه‌هایی از آذین بندی خیابان‌ها تا برگزاری یادواره‌ها به اجرا درآید.

وی به برگزاری یادواره 540شهید والامقام صومعه‌سرا با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: مجموعه شهرستان صومعه‌سرا همواره از آمادگی کافی در برگزاری برنامه‌ها علی الخصوص یادواره‌ها برخوردار است.

اسماعیل‌پور از برگزاری یادواره جانبازان دفاع مقدس گیلان در روز 18فروردین ماه جاری در صومعه‌سرا خبر داد و خاطرنشان کرد:مطلوب است همگان مقدمات برگزاری این یادواره را فراهم کنند و همانند سایر برنامه‌ها در اجرای آن مشارکت داشته‌ باشند.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه پشتیبانی برگزاری این یادواره بر عهده فرمانداری شهرستان است،گفت:امیدست این شهرستان بتواند همانند سایر برنامه‌ها یکی از زیباترین صحنه‌های زندگی ما را در دفاع مقدس به تصویر کشد و در تجلیل از جانباز و جانبازی و شهادت گام موثری بردارد.

حسین داداشی مسئول امور شهرستان‌های کنگره هشت هزار شهید گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،امام شهدا و هشت هزار شهید استان گیلان و شهدای صومعه‌سرا اظهار کرد:برگزاری یادواره جانبازان دفاع مقدس در صومعه‌سرا یک برنامه استانی با محوریت شهید شاخص شهرستان،شهید سجادپور است و بنا است از شهدای محوری جانباز دیگر و جانبازان استان نیز در این یادواره تجلیل شود.

وی ضمن قدردانی از فرماندار صومعه‌سرا جهت هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره جانبازان دفاع مقدس گیلان در این شهرستان افزود:امیدست این یادواره مقدمه‌ای در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان باشد.

داداشی با بیان اینکه اجلاسیه کنگره هشت هزار شهید برای نخستین بار پس از دوران دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد:تاکنون 15استان در سطح کشور اجلاسیه برگزار کرده‌اند،امیدست در نیمه نخست اردیبهشت ماه جاری از 11لغایت 14اردیبهشت ماه چهار اجلاسیه مهم در مرکز استان برگزار شود.

وی گفت:بر طبق پیشنهاد مطرح شده به استاندار گیلان به عنوان رئیس کنگره گیلان بنا است پیش از برگزاری چهار اجلاسیه،شهرستان‌های استان میزبان یکی از یادواره‌های مهم باشند،سعی براینست بر اساس نقش و مشارکت همه اقشار مردم در دوران دفاع مقدس این موضوع پیش از برگزاری اجلاسیه به تصویر کشیده شود.

داداشی با بیان اینکه حدود 20هزار جانباز استان در سال‌های دفاع مقدس به فیض حانبازی نائل آمدند،تصریح کرد:وجود 20هزار جانباز،هشت هزار شهید و دو هزار و 600 آزاده بیانگر نقش موثر گیلانی‌ها در سال‌های دفاع مقدس است علی رغم اینکه گیلان دورترین استان به مناطق جنگی بوده است.

وی به نقش مهم و محوری شهدای گیلان چون سردار شهید املاکی اشاره کرد و افزود: گیلان جز ده استان اول کشور از نظر تعداد شهدا و ایثارگران به شمار می‌رود که این آمار نشان از تعهد انقلابی و روحیه مبارزه مردم گیلان است.

داداشی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آینده انتقال یابد،ابراز کرد:بارها از فرماندهان شنیده شده است استان گیلان در بحث پشتبانی جنگ،نسبت به کلیه استان‌ها برتر بوده است و همیت و تلاش مردم گیلان در این سال‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول امور شهرستان‌های کنگره هشت هزار شهید گیلان در پایان به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دفاع مقدس هشت سال طول کشیده است اما شاید هشتاد سال طول کشد تا بتوانیم ذره ذره از گنج عظیمی که در حوزه دفاع مقدس است استخراج کنیم»اشاره و اظهار کرد:یکی از وظایف ما در انتقال فرهنگ ایثارو شهادت،برگزاری یادواره شهدا،اجلاسیه،همایش و کنگره است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی