حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مراسم تحویل سال نو همچون سال های گذشته صبح امروز (یکشنبه) با حضور امام جمعه صومعه سرا ، جمعی از مدیران و خانواده های معزز شهدا در جوار گلزار شهدای شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
در این مراسم که با برگزاری مراسم زیارت عاشورا همراه بود؛ والدین، همسران و فرزندان معزز شهدا همراه با مردم شهیدپرور با حضور در گلزارهای شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها، سال جدید را بر مزار منور شهدا آغاز کردند.
امام جمعه شهرستان صومعه سرا در این مراسم ضمن تبریک سال نو گفت: سال جدید را در کنار مزار کسانی آغاز می کنیم که صدایشان در مقابل درد و سختی بلند نشد بلکه در عمل خود ایستادگی و مقاومت را به ما نشان دادند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی افزود: باید دنبال رو راه شهدا باشیم و در سال جدید بتوانیم در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گام موثر برداریم.
حسین اسماعیل پور فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز ضمن تبریک سال نو ، از آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت : در سال گذشته شاهد تلاش و وحدت و همدلی مردم و دولت بودیم و امسال هم فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کارها قرار خواهد گرفت.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی