حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) درخصوص فضیلت ماه رجب، اظهار کرد: رجب ماه استغار و بارش رحمت الهی است و هیچ ماهی در فضیلت و حرمت به پای آن نمی‌رسد.

وی بر انجام اعمال عبادی ماه رجب و فضائل آن اشاره کرد و افزود: ماه رجب یکی از ماه‌های پر فضیلت است و روایات بسیاری در مورد فضائل آن ذکر شده است؛ به گونه‌ای که هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش از او به اندازه یک سال دور می‌شود و اگر سه روز را روزه بگیرد، آتش دوزخ از او دور می‌شود.

این کارشناس دینی ماه رجب را ماه استغار خواند و خاطرنشان کرد: روزه گرفتن، استغفار، ذکر و صدقه دادن از اعمال وارد شده بر این ماه است. بر این اساس، رجب ماه پر فضیلتی است و نباید از آن غافل شد.

امام جمعه صومعه‌سرا به لیله‌الرغائب(شب آرزوها) در اولین شب جمعه ماه رجب اشاره کرد و گفت: در این شب فرشتگان بر زمین نزول می‌کنند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه دارند.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به رویدادها و مناسبت‌های ماه رجب، بیان کرد: ولادت امام محمدباقر(ع)، شهادت امام علی‌النقی(ع)، ولادت امام جوادالائمه(ع)، لیله‌الرغائب، ولادت امیرالمومنین(ع)، مبعث رسول اکرم(ص) و وفات حضرت زینب(س) از مناسبت‌های ماه رجب است که نشان‌دهنده پر فضیلتی و با برکتی این ماه است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی