حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با تبریک میلاد با سعادت امام علی(علیه‌السلام) اظهار کرد: امام علی(علیه‌السلام) محور وحدت امت اسلامی بوده است و نیز شخصیتی بود که در حساس‌ترین شرایط شکل‌گیری تاریخ اسلام بر وحدت امت اسلامی می‌اندیشید.

 

وی امام علی (علیه‌السلام) را نماد و سنبل خوبی و مردانگی دانست و افزود: امام علی (علیه‌السلام) علاوه بر پیشوا و امام شیعیان یک الگوی رفتاری و کرداری بسیار مناسب برای تمام مسلمانان است.

 

رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه ترویج دین و دینداری با برگزاری مراسم‌های مذهبی و سخنرانی تاثیرگذارتر است، گفت: انسان تشنه دین و منویات دینی است و باید با مشارکت و همکاری مسئولان و متولیان مربوطه این تشنگی تا حدی برطرف شود.

 

رزمگیر با بیان اینکه جشن میلاد امام علی(علیه‌السلام) در صومعه‌سرا به صورت باشکوه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشن همزمان با شب میلاد، چهارشنبه(1اردیبهشت) ساعت 21 با همکاری فرمانداری و شهرداری در کوچه شهید علیزاده این شهرستان برگزار می‌گردد.

 

وی با بیان اینکه سخنرانی، مولودی خوانی، شعرخوانی از جمله برنامه‌های این جشن است، خاطرنشان کرد: جشن میلاد امام علی(علیه‌السلام) در 15 کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان هم برگزار می‌شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن میلاد مولود کعبه از هنرمند پیشکسوت خوشنویسی صومعه‌سرا به مناسبت روز پدر تجلیل به عمل می‌آید.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی