حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


یدالله قلی‌خواه، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در صومعه‌سرا اظهار کرد: مردم صومعه‌سرا در سال 94برای بازسازی عتبات عالیات، 400میلیون ریال کمک کردند.

 

وی با بیان اینکه این مساعدت مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است، افزود: مبالغ نقدی برای ساخت صحن حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) در نجف و ساخت درب امامین عسگری هزینه شده است.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در صومعه سرا با بیان اینکه نذورات مردمی در دو بخش خاص و عام اهدا می‌شود، گفت: نذورات خاص در همان مکان موردنظر هزینه شده و نذورات عام در همه طرح‌ها و حرم‌های عتبات هزینه می‌گردد.

 

قلی‌خواه  با بیان اینکه میزان جمع‌آوری مساعدت‌های مردمی در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال 93، دو درصد رشد داشته است، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم برای بازسازی حرمین مساعدت بیشتری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه درب امامین عسگری در مصلی رشت در حال ساخته شدن است، خاطرنشان کرد: برای ساخت این درب، بالغ بر 400 میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود که تا کنون 120 میلیون تومان در قالب نقدی، طلا و مس در سطح استان گیلان جمع‌آوری شده است.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در صومعه‌سرا اظهار کرد: مردم خیر و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) این شهرستان می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب 0106069797000شعبه بانک ملی صومعه‌سرا واریز کرده و فیش را تحویل ستاد بازسازی در شهرستان دهند.

 

قلی‌خواه با بیان اینکه بیشتر کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان و محرم در مساجد جمع‌آوری می‌شود، افزود: دشمنان از روی عداوت حادثه‌ای آفریدند و اکنون نوبت محبان اهل بیت(علیه‌السلام) است که نقش مهمی ایفا کنند.

 

وی با بیان اینکه هر کس به اندازه وسع خود می‌تواند در بازسازی عتبات عالیات نقش داشته باشد، گفت: هر فردی که 150 هزار توامن به ستاد بازسازی عتبات عالیات مساعدت نماید، به وی سند افتخار اهدا می گردد.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در صومعه‌سرا با بیان اینکه  در اربعین 40 نفر از صومعه‌سرا از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات به صورت پیاده به کربلای معلی اعزام شدند، تصریح کرد: 70 میلیون ریال از طرف شهرداری به این افراد تحویل داده شد تا در موکب‌های بین راهی نجف تا کربلا هزینه شود.

 

قلی‌خواه خاطرنشان کرد: دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) شهرستان صومعه‌سرا می‌توانند هر گونه سوال در راستای کمک‌های مردمی را از طریق شماره 09112811358جویا شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی