حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

برگزاری جشن عید مبعث در بقاع شاخص صومعه‌سرا

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن 27 رجب، عید مبعث اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته بقاع شاخص این شهرستان میزبان برگزاری جشن عید مبعث هستند.

 

وی با بیان اینکه مدیحه‌سرایی، اجرای سرود، سخنرانی، برگزاری مسابقه فرهنگی و... از جمله برنامه‌های عید مبعث در بقاع متبرکه شهرستان صومعه‌سرا است، افزود: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین ایجاد شور و نشاط در فضای مساجد و بقاع با جذب جوانان اهداف اجرای این برنامه است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه با توجه به فضای معنوی که دارند، مکان مناسبی برای ترویج فرهنگ ناب اهل بیت و ائمه معصومان(علیه‌السلام) هستند.

 

خادم‌شریف تصریح کرد: پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله)شخصیت بسیار ممتازی داشته و با اخلاق نورانی و خوبی که داشتند نور ظلمت را از بین برده و توانستند نور انسانیت و اخلاق را در زمان جاهلیت متبلور کنند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی