حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا صبح امروز(18اردیبهشت) در جلسه برنامه ریزی اعیادشعبانیه، سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از همه مسئولان برای برپایی اجلاسیه کنگره 8 هزار شهید استان گیلان که با سپاه شهرستان همکاری کردند کمال تشکر دارم.

 

وی با بیان اینکه کارها اگر به صورتی مشارکتی و حول محور یک برنامه انجام شود قطعا اثرگذار است، افزود: همه ما مسئولان نسبت به برگزاری اعیاد شعبانیه، سوم خرداد و ارتحال امام راحل که قدرت نرم است، وظایفی داریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جنگ کشور است، گفت: گذشت و ایثار رزمندگان و شهدا باید به نوعی پاس داشته شود تا نسل سوم و چهارم بدانند هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

 

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: خرمشهر با توجه به اهمیت استراتژیک و جایگاه مهم اقتصادی و نظامی برای عراق حائز اهمیت بود ولی با دستور و درایت امام راحل خرمشهر آزاد شد و برتری نظامی ایران آنجا شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه تصرف یک شهر با امکانات و تجهیزات کم در مقابل چندکشور قدرتمند یک معجزه بود که امام راحل فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد، خاطرنشان کرد: معادلات جنگ بعد از آزادی خرمشهر کاملا برگشت و رزمندگان با ابهت و صلابت بیشتری در عملیات‌ها شرکت و به پیروزی دست یافتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب‌ها و تحولات سیاسی کشورها با رهبران آنها شناخته می‌شود، اظهار کرد: ما هم انقلاب اسلامی را با نام معمار کبیر انقلاب، امام خمینی راحل می‌شناسیم.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه باید برای همیشه نام امام خمینی(ره) در تاریخ کشور بدرخشد، افزود: برای سالروز رحلت امام 20 زائر پیاده و 10 اتوبوس زائر به صورت سواره از صومعه سرا به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

 

وی با اشاره به برنامه های محوری سوم خرداد در این شهرستان، گفت: صبح روز سوم خرداد رژه خودرویی، گلباران مزار شهدا و ویژه برنامه این روز در مصلی برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه هفتم خرداد سالروز تدفین 3 شهید گمنام شهرستان صومعه‌سرا است، تصریح کرد: شایسته است یادمان این شهدا تا آن زمان آماده شود تا مراسم باشکوهی در سالروز شهدا برگزار گردد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی