حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

صومعه‌سرا سه بانوی جانباز دارد

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ق.ظ


محسن خلوص دهقانپور با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از برگزاری جشن بزرگ "روز جانباز" در صومعه‌سرا خبر داد و اظهار کرد: این جشن روز چهارشنبه 22 اردیبهشت در صومعه‌سرا برگزار می­شود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از هزار و 200 نفر از صومعه‌سرا به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند، افزود: بیش از 700 جانباز شهرستان صومعه‌سرا دارای جانبازی زیر 25درصد و بیش از 500 جانباز دارای جانبازی بالای 25درصد می‌باشند و این درحالیست که تعداد 540 شهید نیز از صومعه‌سرا تقدیم نظام و انقلاب شده است.

خلوص دهقانپور با بیان اینکه جشن بزرگ روز جانباز در مرکز جشن‌های جهاد کشاورزی جنب اداره برق صومعه‌سرا بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، متذکر شد: در جشن بزرگ روز جانباز بیش از 500 جانباز شهرستان تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره بر اینکه صومعه‌سرا دارای سه شهید جانباز است، یادآور شد: وجود سه بانوی جانباز از افتخارات شهرستان صومعه‌سرا است.

خلوص دهقانپور به اجرای طرح علمداران حماسه اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح از جانبازان شهرستان دیدار خواهد شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا در پایان جانبازان را نماد ایثار و مقاومت خواند و اظهار کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار از جانبازان، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، عیادت از جانبازان از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی