حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: شعبان ماه مبارکی است و آدب ویژه ای دارد که با عمل به آن از اجر معنوی برخوردار خواهیم شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در بقاع متبرکه این شهرستان، افزود: باید در این اعیاد مبارک ضمن استفاده بهینه از ظرفیت امامزادگان به عنوان پناهگاه معنوی مردم تلاش کرد تا این اعیاد به صورت شاخص و ویژه در بقاع متبرکه برگزار گردد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه ویژه برنامه‌ها و مراسمات اعیاد شعبانیه در 15 بقعه شاخص این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: سید عباس سیاه تن، سید محمدجان ضیابر، سیدذکی مناره بازار، سیدذکی سس مس، سید ابراهیم گوراب زرمیخ و عینعلی و زینعلی پشتیر گوراب زرمیخ از جمله بقاع میزبان این مراسمات هستند.

 

خادم‌شریف تصریح کرد: میرشمسعلی پشتیر، سید ابراهیم و سلیمان دهنده، سید عبدالله و سید ابراهیم کسما، سید سلیمان و حمزه نفوت، اقامهدی اقا و سیدجعفراقای صومعه‌سرا، سید حسین کلنگستان و میرقوام زیکسار از دیگر بقاع شاخص این شهرستان در برگزاری مراسمات اعیاد شعبانیه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی در شب و روز میلاد ائمه(علیه‌السلام)، برپایی محفل انس با قرآن، ختم صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج الله)، برپایی غرفه مشاوره وقف، برگزاری دعای کمیل در شب نیمه شعبان از جمله برنامه‌های اعیاد شعبانیه در شهرستان صومعه‌سرا است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: احیای شب نیمه شعبان، برگزاری برنامه ویژه استغاثه به امام زمان(عج)، پذیرایی و اطعام، برگزاری دعای ندبه در روز نیمه شعبان، مراسم مولودی خوانی و شعرخوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و اقامه نماز جماعت در شب و روز نیمه شعبان و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه است.

 

خادم‌شریف با دعوت از کلیه مردم شهرستان صومعه‌سرا برای حضور با شکوه در این مراسمات، افزود: برنامه‌های مذکور در سطح بقاع شاخص متنوع است و هر بقعه اقدام به برگزاری چند برنامه می‌کند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی