حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام رضا صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: نشست بصیرتی «نفوذ فرهنگی» با حضور صفارهرندی، وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه صفارهرندی جز تشخیص مصلحت نظام و در جریان دولت‌های مختلف و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی بوده است، افزود: برنامه‌ریزی شده که وی با موضوع «نفوذ فرهنگی» همایشی را در این شهرستان برگزار کند.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: با توجه به هجمه فرهنگی که ضد فرهنگ دینی و اسلام است و به کشور ما وارد شده این نشست بصیرتی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی مربیان، سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها در این نشست حضور خواهند یافت، تصریح کرد: این دست از افراد جزء قشر تاثیر گذار در جامعه و به خصوص حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند.

وی با بیان اینکه تبلیغات عمومی انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: این همایش روز یکشنبه(26اردیبهشت) ساعت 18:30 عصر در مسجد امام خمینی(ره) شهرک امام(ره) صومعه‌سرا برگزار می‌گردد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی