حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


‘محمدحسین صفارهرندی’ یکشنبه شب در همایش نفوذ فرهنگی در مسجد شهرک امام خمینی (ره) شهرستان صومعه سرا با بیان این مطلب، افزود: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ، گواهی بر اهمیت این مساله در نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان این که نفوذ شکل های مختلفی دارد، گفت : شکل قدیمی و سنتی آن در اوایل پیروزی انقلاب بود اما امروز، بحث نفوذ بسیار پیچیده و سخت شده است.
صفارهرندی استحکام نظام جمهوری اسلامی را مانعی در شکل گیری نفوذ سنتی دانست و افزود: فاجعه هفتم تیر، نمونه ای از نفوذ قدیمی بود و خواست دشمن، شکستن حد نصاب قانونی مجلس بود که در این بین، شخصیت های برجسته ای را از دست دادیم.
وی همچنین به شهادت رجایی و باهنر در شهریورماه سال ۶۰ اشاره کرد و گفت: این حرکت دشمن در دیگر کشورها با کودتا یا دگرگونی نظام همراه بوده اما در ایران، با آگاهی و بصیرت امام راحل و ملت، هدف دشمن برای آشوب محقق نشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نفوذ از راه نظامی را شکل دیگری از مساله کلان نفوذ برشمرد و اضافه کرد: دشمن با غافلگیری و نفوذ، به شکل نظامی وارد صحرای طبس شد اما با عنایت خداوند نفوذ در این مرحله ناکام ماند و سپس، با کمک به صدام و حمله به نظام نوپای اسلامی، شکل دیگری از نفوذ را در جنگ تحمیلی دنبال کرد که این بار هم، ناکام ماند.
وی ادامه داد: امروز با افتخار می توان گفت که تسلط و احاطه ما بر منطقه و مرزهای کشور به گونه ای است که ابرقدرت ها می دانند عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی موثر نخواهد بود.
وی گفت: شیوه جدید نفوذ، این بار مساله نفوذ در داخل نظام است و دشمن در تلاش است با نفوذ فرهنگی، ذهن جوانان را تسخیر کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ اقتدار کشور افزود: جنگ زمانی صورت می گیرد که دشمن از بی دفاع بودن ملتی مطلع شود و ما امروز از اقتدار خود در بیرون مرزها دفاع می کنیم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی