حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: مرحله شهرستانی آزمون معارف سی و نهمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه روز جمعه(7خرداد) برگزار می‌شود، افزود: بقعه آقا مهدی آقای صومعه‌سرا مکان برگزاری مسابقه مذکور است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: این دوره از مسابقات شامل 40 سوال چهارگزینه‌ای از کتاب تفسیر سوره یونس از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم و جمعی از نویسندگان است.

 

خادم شریف تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقات در مرداد سال جاری و مرحله کشوری در دو بخش بانوان و آقایان در ماه‌های مهر و آبان‌ سال جاری برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سعادت دنیوی و اخروی انسان در گرو پایبندی به مفاهیم قرآنی تحقق می‌یابد، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآن و فراگیر ساختن مفاهیم قرآنی در جامعه است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: این سازمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، سهم به سزایی در ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان دارد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی