حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

نماز جماعت در۱۱۰مسجد صومعه‌سرا اقامه می شود

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: مسجد خانه ارجمندی است که خداوند به بزرگداشت آن فرمان داده و احترام آن تعظیم شعائر الهی و تلاش در راه عمران، آبادانی و پاکیزگی آن نشانه ایمان به خداست.

 

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مردم منطقه صومعه‌سرا به غبارروبی و تمیز کردن مساجد پرداخته‌اند، افزود: غبارروبی و پاکیزه کردن مساجد در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان بهانه خوبی برای رهایی از گناهان و آلودگی‌های باطن است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: مراسم معنوی غبارروبی مساجد هر ساله در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با هدف آماده شدن مساجد برای پذیرایی از روزه داران با حضور روحانیون مستقر، طرح هجرت، خوداستقرار و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه برای اقامه نماز جماعت در ماه مبارک رمضان 110 مسجد صومعه‌سرا آماده شده است، تصریح کرد: به مناسبت این ماه مبارک 80 مبلغ و 30 مداح به مساجد اعزام می‌شوند.

 

وی، سخنرانی ‌های دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن کریم و نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر و اقامه نماز عید سعید فطر را از جمله برنامه‌های روحانیون در ماه مبارک رمضان دانست.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌های قرآنی مساجد در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: برپایی محافل قرآنی و جلسات تفسیر در برخی از مساجد صومعه‌سرا از برنامه‌های قرآنی این ایام مبارک به شمار می‌آید.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی