حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر 3 شهید گمنام، فردا، 7 خرداد ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا از مقابل سپاه پاسداران صومعه‌سرا تشییع و در بوستان ابریشم این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری مراسم شب وداع با شهدا خبر داد و افزود: مراسم وداع با پیکر شهدا امشب، 6 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سردار عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و حضور مردم شهیدپرور در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

عاشوری خاطرنشان کرد: 3 شهید گمنام 22،24 و  25 ساله هستند و پیکر مطهرشان در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص شده است.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها و تشییع پیکر شهدا سبب می‌شود نسل سوم و چهارم انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت را از نزدیک لمس و درک کنند.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا فرهنگ جهاد و شهادت شهدا را مهر عزت و افتخار بر پیشانی ملت دانست و عنوان کرد: در نظام بین‌الملل جایگاه کشورها براساس قدرت و برتری شناخته می‌شود و شهدا با ایثار و فداکاری‌های خود منشا قدرت مادی و بویژه قدرت معنوی کشور هستند.

وی ادامه داد: برگ برگ صفحات زندگی شهدا می‌تواند برای همگان بالاخص نسل جوان الگو باشد و برای دستیابی به موفقیت و سعادتمندی باید با آرمان‌ها و اهداف شهدا آشنا شد و آنها را سرلوحه زندگی قرار داد.

عاشوری گفت: همانگونه که شهدا در طول هشت‌سال دفاع مقدس توانستند بر جوانان نسل دهه شصت اثرگذار باشند، حضورشان می‌تواند بر نسل جدید جامعه که مورد هجمه‌های ویرانگر دشمنان قرار دارد، موثر واقع شود، چراکه شهدا بدون واسطه با خدا و ائمه اطهار(ع) ارتباط دارند.

وی به مکان تدفین شهدا در بوستان ابریشم صومعه‌سرا اشاره کرد و ادامه داد: خاکسپاری شهدا در این مکان، بوستان ابریشم را به قطعه‌ای از بهشت تبدیل خواهد کرد و شهرستان به عطر و بوی شهدا معطر می‌شود.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا در پایان خواستار حضور همه اقشار مردم در مراسم تشییع و وداع با شهدا شد تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دین خود را نیز نسبت به آنان ادا کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی