حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ضمن تسلیت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) یکی از شگفتی‌های جهان در تاریخ معاصر است بگونه‌ای که ایشان ضمن احیا اسلام ناب محمدی، امامت را که به فراموشی سپرده شده بود، زنده کرد.

 

وی افزود: به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و حفظ انقلاب از انحرافات بعد از تشکیل کاری بسیار سخت بود که امام راحل با حمایت و تبعیت مردم با توکل به خدا به این مهم دست یافت.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: امروز ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از کشورهای مهم و قدرتمند جهان تبدیل شده که این مهم مرهون تلاش‌های هوشمندانه امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا است.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به حفظ و صیانت از آرمان‌ها و اهداف امام راحل، تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های سالروز ارتحال امام راحل علاوه بر تجدید بیعت با ایشان حرکتی حیاتی برای یادآوری و شناساندن شخصیت بزرگ معمارکبیر انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید جامعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری پنج‌شنبه(13خرداد) ساعت 19 در مصلی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: بعد از برگزاری مراسم ارتحال امام(ره)، بیش از 450 صومعه‌سرایی در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی