حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر با اشاره به فراررسیدن ماه پر فضلیت رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج مکارم قرآنی در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید از فیوضات معنوی این ماه به بهترین شکل در راستای تعمیق باورهای دینی استفاده کنیم، افزود: قرائت قرآن، تفسیر ودرک مفاهیم بهترین باب معرفت الهی است باید از آن در این ماه در جهت الفت و انس هرچه بیشتر با معارف قرآنی بهره برداری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا خاطرنشان کرد: توسعه و نهادینه کردن فرهنگ و مفاهیم قرآنی در همه سطوح جامعه نیازمند تربیت و رشد حافظان قرآن بوده که در این زمینه این نهاد بسترهای لازم را با همکاری موسسه قرآنی «پویش نور» برای نوجوانان و جوانان شهرستان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این موسسه همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان کلاس های آموزش روخوانی، قرائت و تفسیر قرآن کریم برگزار می کند، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی نیز بخش دیگری از فعالیت های این موسسه در این ایام است.

رزمگیر در ادامه به برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا اشاره کرد و یادآور شد: این اداره همانند سال های گذشته در طول ماه مبارک رمضان مراسم پرفیض سی رو با قرآن کریم، محافل انس باقرآن، تجلیل از خادمان چندین کانون فرهنگی و هنری مساجد، کرسی تلاوت قرآن، نمایشگاه های قرآنی و کتابت قرآن کریم و... و. برگزار می کند.

وی با اشاره به وجود بیش از ۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان صومعه سرا، افزود: این کانون ها در طول ایام ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی و قرآنی ویژه در مساجد برگزار می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا ادامه داد: باتوجه به فرارسیدن ایام تعطیلات تابستان و تعطیلی مدارس کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برنامه های ویژه ای برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کرده که برگزاری کلاس های قرآنی، مسابقات ورزشی و کلاس های تقویتی از جمله این برنامه ها است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی