حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سراظهر امروز(17خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه‌های مهم است که در غربت به سر می‌برد.

 

وی با بیان اینکه جای نیکی‌ها و بدی‌ها در جامعه تغییر کرده است، افزود: از ترفندهای جبهه استکبار و غرب کمرنگ کردن نقش و هنر این فریضه الهی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بسیار حرمت دارد و باید حرمت این ماه توسط مردم حفظ شود، گفت: با هنجار شکنی در ملاء عام، برخورد جدی می‌شود.

 

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: اجرای امر به معروف و نهی ا منکر نیاز به دستور قضایی ندارد بلکه یک حکم الهی است که از سوی خداوند برای انجام آن دستور داده شده است.

 

وی با بیان اینکه باید مهمترین معروفات و منکرات را مشخص کرد تا بازخورد داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر فضای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فعال شود قطعا از ناهنجاری‌ها کاسته خواهد شد.

 

اجرای برنامه‌های فرهنگی از موثرترین راه‌های امر به معروف و نهی از منکر

در ادامه حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در بین روحانیون، هیئت‌های مذهبی و مداحان اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعال شده است، اظهار کرد: طبق منشور ابلاغیه، روحانیون باید در سخنرانی‌هایشان از این فریضه مهم صحبت کنند.

 

وی با بیان اینکه باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر به جای سخن، اقدام و عمل صورت بگیرد، افزود: برای اینکه این فریضه مهم و الهی تاثیرگذار باشد اول باید از خود و خانواده‌مان آغاز کنیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا، این شهرستان را یک شهر مذهبی دانست که به دلیل برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بسیاری از ناهنجاری‌ها رخت بر می‌بندد، گفت: اگر مراسمات فرهنگی بیشتر اجرا شود دیگر نیاز به گفتار نیست.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور، اجرای برنامه‌های فرهنگی را از موثرترین راه‌های امر به معروف و نهی از منکر عنوان و تصریح کرد: متاسفانه در جامعه امروز، برای برق، آّب و تلفن بیشتر از مسائل فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی