حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام والمسلمین منوچهر احمدی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، بهار رشد و شکوفایی معنوی انسان است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه به خود و از خود به خدا رسیدن است، افزود: ماه رمضان فرصتی است  که انسان می‌تواند در آن کوتاهی و قصورات گذشته خود را جبران کند.

حجت ا لاسلام احمدی‌پور ماه رمضان را ماه رحمت و برکت دانست و تصریح کرد: عبادت توام با تفکر و بینش در مورد این ماه یکی از بهترین اعمال است.

وی با اشاره بر اینکه همه ماه‌ها ماه خدا است اما ماه رمضان در پیشگاه خداوند ماه ویژه‌ای محسوب می‌شود، گفت: یکی از راه‌های ارتباطی با خدا در این ماه ارتباط و اُنس با قرآن است.

حجت الاسلام احمدی‌پور ماه رمضان را فرصت خودسازی و اُنس با قرآن خواند و نصریح کرد: شرکت در نماز جماعت، گوش کردن به مواعظ، شرکت در مساجد، تحقیق و تفحص در مورد احکام دین از کارهای مهم در ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف تبلیغات اسلامی فعال‌سازی مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان است، ابراز کرد: در ماه مبارک امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های خاصی در شهرستان صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در پایان به وجود ۲۳۰ مسجد در شهرستان صومعه‌سرا اشاره و اظهار کرد: امیدواریم در ماه رمضان امسال بیش از ۹۰ درصد از مساجد شهرستان فعال باشند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی