حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی،امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: شهدا نماد ایمان، مقاومت و ایثار در جامعه هستند که در این راه مقدس با خدای خود معامله کردند.

وی با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در صومعه‌سرا افتخاری بزرگ برای مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان است، افزود: خداوند به مردمان این شهرستان عنایت داشته که میزبان سه شهید گمنام شده‌اند.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان باری دیگر رنگ و بوی شهدا را به خود گرفته است، گفت: مردم ولایتمدار صومعه‌سرا با تشییع باشکوه پیکر شهدا یکبار دیگر با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق می‌کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها وایثار شهدا است، تصریح کرد: شهدای گمنام هیچ‌گونه نشانی ندارند و مادران و خواهران این شهرستان باید در حق این عزیزان مادری وخواهری کنند.

ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و شهادت رسالتی همگانی است

وی با بیان اینکه ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و شهادت رسالتی همگانی است، خاطرنشان کرد: همه شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و به خصوص شهدای گمنام بر گردن تک تک ما حق دارند.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: تشییع و تدفین شهدای گمنام در صومعه‌سرا سبب زیاد شدن خیر و برکت در این شهرستان می‌شود.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: شهدای گمنام سربازان بی‌نام و نشانی هستند که با نام و نشان کاری ندارد واین ماهستیم که باید به دنبال نشانی از آنها باشیم تا سعادت واقعی نصیب ما شود.

وی با بیان اینکه محل تدفین شهدای گمنام توسط سردار باقرزاده در پارک ابریشم صومعه‌سرا مشخص شده است، گفت: در تعیین مکان تدفین شهدای گمنام،سردار باقرزاده نماینده مقام معظم رهبری است و مکان را انتخاب می‌نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی