حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

طرح "همای رحمت" حمایت از اقشار محروم است

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ق.ظ

رضا سلیمی با تبریک ماه رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان و مستمندان است؛ چرا که از پاداش دنیوی و اخروی بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان توجه به اقشار نیازمند و محرومین است، افزود: طرح "همای رحمت" در شهرستان صومعه‌سرا همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

سلیمی خاطرنشان کرد: طرح همای رحمت همه ساله در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده خیرین به صورت سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی به توزیع سبدهای غذایی در قالب این طرح اشاره کرد و گفت: در کنار توزیع سبد کالا، سفره‌های افطاری برای اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر برپا می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه اقلام غذایی در هر سبد کالا متفاوت است، تصریح کرد: سبد کالا شامل اقلامی نظیر شکر، ماکارونی، روغن، مرغ، پنیر، چای و....است.

رئیس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا در پایان هدف از اجرای طرح همای رحمت را کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمندانی که تحت پوشش هیگونه نهاد حمایتی نیستند، دانست و اظهار کرد: ترویج سنت کمک به همنوع از دیگر هدف اجرای این طرح است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی