حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

برای شهدای گمنام مادری مهربان خواهم بود

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ


مادر شهید مفقود الاثر ایرج صفری پور با بیان اینکه فرزندش در سن ۱۲ سالگی به شهادت رسید، اظهار کرد: وقتی شنیدم سه شهید گمنام می‌خواهند در صومعه‌سرا تشییع و تدفین کنند با خودم عهد بستم که برایشان مادری مهربان باشم.
وی افزود: حال که بعد از گذشت بالغ بر ۳۳سال هنوز فرزندم به آغوشم برنگشته است پس این شهدا را فرزند خود می دانم و برایشان مادری می کنم و هر هفته بر سر مزارشان می‌روم.
هیچگاه ازینکه فرزندم به آغوشم برنگشت شکایتی نکردم
مادر شهید جاویدالاثر غلامحسین نعیمی با بیان اینکه خوشحالم هدیه ای به این انقلاب تقدیم کرده ام، گفت: هیچگاه ازینکه فرزندم به آغوشم برنگشت شکایتی نکردم زیرا سبب سربلندی من است که خدا از من هدیه ای قبول کرده است.
وی با بیان اینکه این انقلاب به آسانی به دست نیامده، تصریح کرد: مذاکره کنندگان باید بدانند اگر خون جوانان مارا پایمال کنند قطعا آنها را نخواهیم بخشید و نفرین ما دامنشان را خواهد گرفت.
مادر شهید نعیمی خاطرنشان کرد: از اینکه سه شهید گمنام به این شهرستان می آیند سبب خوشحالی مادران شهدا و به خصوص مادران شهدای جاویدالاثر است.
از شهدا می‌خواهم فرزندم را به آغوشم بازگردانند
مادر شهید مفقود الجسد وحید سیما با بیان اینکه شهیدش بسیار مومن و با خدا و اهل مسجد بود، اظهار کرد: وحید کم نظیر و بهترین فرزندم بود سخنان دوستان و اطرافیان او بهترین شاهد بر این ادعاست.
وی با بیان اینکه شب و روز آروزی دیدن فرزندم را دارم، افزود: از شهدای گمنامی که به این شهرستان می‌آیند می خواهم فرزندم را به آغوشم بازگردانند.
مادر شهید سیما گفت: با امدن دوباره شهدا به این شهرستان خونم به وش امده که چرا نباید یکی از این هشدا فرزندم باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی