حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر در مراسم تجلیل از مدافعان حرم شهرستان صومعه‌سرا که در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: ماه رمضان ماه مهمانی خداست. در این ماه انسان‌ها سعی و تلاش مضاعفی دارند تا ضمن رعایت آداب و شعایر دینی حرمت این ماه مبارک را نگه دارند و برای صفاتی مانند راستگویی، خوش اخلاقی، بخشش، گذشت‌کردن و… را بیشتر از گذشته اهمیت قایل شوند و از حریم سفره مهمانی خدا به نحو احسنت پاسداری کنند.

رییس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌سرا اشاره کرد: به میمنت این ماه مبارک و برای ارج نهادن به ایثار و جانفشانی‌های مدافعان حرم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌سرا با همکاری جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان اقدام به تجلیل از این اسطوره‌های مقاومت نمودند.

رزمگیر گفت: این برنامه که با حضور تمامی مسئولین ادارات و نهادها، امام جمعه شهرستان و شرکت عموم را بدنبال داشت بعد از اجرای برنامه‌های سخنرانی، تواشیح قرآنی و دیگر برنامه‌های هنری و فرهنگی به تمامی مدافعان حرم شرکت کننده در مراسم و سیدامین قتل‌زاد تنها جانباز مدافع حرم در صومعه‌سرا که از اعضای فعال انجمن قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌سرا نیز می‌باشد به رسم احترام لوح سپاس و هدیه تهیه شده اهداء گردید. و در پایان مراسم ضیافت افطار بدرقه راه تمامی شرکت کنندگان در مراسم بود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی