حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


فاطمه ابراهیم‌زاده، مسئول موسسه یاران سبز موعود صومعه‌سرا اظهار کرد: انسان هرچه از لذت‌ها و هواهای نفسانی و راحت طلبی دوری کند احساس شادی و سرور بیشتری خواهد کرد.

 

وی افزود: دوری از لذت‌های دنیا یعنی نزدیک شدن به خداوند و انسان هرچه به خدا نزدیکتر شود نشاط معنوی بیشتر و بهتری را تجربه خواهد کرد.

 

مسئول موسسه یاران سبز موعود صومعه‌سرا با اشاره به تلاش دشمنان برای سوق دادن جوانان به سمت راحت طلبی و تنبلی گفت: دشمنان با گسترش فضاهای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای در سطوح مختلف جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان به دنبال ایجاد وقفه در راه پیشرفت آنها هستند.

 

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه این موسسه با دانش‌اموزان نخبه ششم، هفتم و هشتم کارش را شروع می‌کند، تصریح کرد: بعد از جذب دانش‌آموزان نخبه، کلاس‌های علمی، آموزشی، هنری، تربیتی، معرفتی، اخلاقی و .. برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این طرح از اساتید متدین استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این موسسه تربیت دینی نخبگان و پروvش نخبگان متعهد و متدین برای آینده این کشور است.

 

مسئول موسسه یاران سبز موعود اظهار کرد: آشنا سازی جوانان و نوجوانان با حقایق اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و روح اسلام یعنی مقابله با اهداف و برنامه ریزی‌ دشمنان در زمینه جلوگیری از پیشرفت ما از دیگر برنامه‌های این موسسه است.

 

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه دشمنان در حال مسموم کردن فضای فرهنگی جامعه هستند و جوانی که با سم مهلک هوای نفس و راحت طلبی دچار بیماری شود هیچ گاه به سمت تکامل، تحصیل و پیشرفت حرکت نخواهد کرد، افزود: اجرای برنامه‌های تربیتی موسسه یاران سبز موعود در راستای واکسینه کردن نسل جوان است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی