حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است.

وی ثواب خواندن یک آیه از قرآن کریم را در این ماه برابر با ختم کل این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: امسال نیز همانند سال گذشته به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برنامه محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد بین المللی قرآن «عبدالناصر حرک» قاری مصری در ۹ شهرستان گیلان اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا با بیان اینکه بقعه امامزاده سید محمدجان ضیابر این شهرستان، میزبان برگزاری محفل انس قرآن با حضور قاری مصری است، گفت: این مراسم ساعت ۱۸ عصر امروز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این محفل نورانی «سید محمد حسین رضوانی» و «سید ابراهیم خامسی» دوتن از قاریان ممتاز کشوری نیز به تلاوت قرآن کریم می پردازنند.

خادم شریف هدف از برگزاری محافل انس با قرآن را تبدیل کردن فضای شهرستان به یک فضای معنوی و قرآنی در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن عنوان کرد.

استاد «عبدالناصر حرک» قاری بین المللی مصری در محفل انس شهرستان های لاهیجان، لنگرود، رودسر، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، رشت، فومن، بندانزلی و تالش حضور می یابد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی