حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


شب‌های قدر یکی پس از  دیگری گذشت و در این سه شب مردم با امید به رحمت و مغفرت خداوند در مساجد و اماکن مذهبی حاضر شدند تا با خداوند راز و نیاز کرده و حاجتشان را طلب کنند.

 

مردم صومعه‌سرا در دل تنهایی شب، در آخرین شب قدر، عاشقانه به میعادگاه آمدند، سجاده‌هایشان را رو به قبله گسترانیدند، صمیمانه و بی ریا در برابر شوکت و عظمت خالق زیبایی‌ها، کرنش کردند و اشک ریزان و پر سوز و گداز نوای دل انگیز«الهی العفو» سر دادند.

 

دست‌های خالی و سرشار از نیازشان را به سوی آسمان گشودند و در بارش متواتر اشک، ذکر خداوند را بر لب‌های عطشان و ترک خورده‌شان جاری ساختند و بار دیگر قرآن بر سر گرفتند و دعای جوشن کبیر را در گوش زمان و زمین زمزمه کردند و برترین بندگان خدا را بین او و خویشتن واسطه قرار دادند.


مردم امیدوار به لطف خداوند آمدند تا باری دیگر«بسم الله الرحمن الرحیم» را بر گلوی خویش روایت کنند و شیطان درون را در بند کشیده و از هر چه غیر دوست چشم بپوشند.

 

در شب دعا و توسل، بی اعتنا به تمام دل مشغولی‌های روزمره و تعلقات دنیای مادی، برای رستگاری و تقرب در حرم امن الهی بیتوته زدند، آمدند تا در نوای روحانی و روحبخش دعا، نیایش، مناجات و انس با خدا، بهشت آرامش بر دل‌های آسمانی‌شان ارزانی شود.

 

شب قدر درجوار شهدا بودن صفایی خاص دارد

حسین، جوان 23 ساله صومعه‌سرایی در حالی که با خدا راز و نیاز می‌کند در راستای این شب عزیز می‌گوید: شب قدر برکات فراوانی دارد و در کنار شهدا بودن صفایی خاص‌تر دارد.

 

وی با بیان اینکه در این سه شب قدر دوبار مهمان شهدای مسجد جعفری و یک بار مهمان شهدای گمنام شهرستان بوده‌ام، افزود: برای اینکه برکت را با صفا میهمان دلم کنم چند سالیست که شب‌های قدر خود را در جوار شهدا می‌گذرانم.


این جوان صومعه‌سرایی گفت: خدا را شاکرم برای اینکه به من این فرصت را داد تا یکبار دیگر در شب قدر بتوانم ذکر خالق را بگویم چرا که بسیار معتقدم به هیچ وجه معلوم نیست سال دیگر همینجا، همین شب بتوانم حضور داشته باشم.

 

حسین تصریح کرد: امشب را باید به گونه ایی قدر بدانیم که شاید دیگر این فرصت برایمان پیش نیاید، در این شب عزیز اول ظهور امام زمان(عج)، دوم نابودی دشمنان اسلام و سوم رزق شهادت را از خداوند طلب می‌کنم.

 

شب قدر فرصتی برای نورانی ساختن دل در چشمه بیکران رحمت الهی است

در سوی دیگر، جوانی 20 ساله به نام امیر در حال و هوای خود است، به نزد او رفتم و در مورد احساسش در این شب جویا شدم، وی خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با نیایش و گریستن، از خود آلودگی‌های گناه و ناپاکی را با ریزش باران رحمت بشویم.


وی با بیان اینکه شب با عظمت قدر فرصتی برای نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح و جان در چشمه بیکران رحمت الهی است، افزود: از خداوند منان متشکرم که فرصتی دوباره به من داد تا لیله‌القدری دیگر در صفحه زندگیم رقم بخورد.

 

امیر گفت: گویا امشب تجلی بندهای دعای جوشن کبیر را به سادگی می توان یافت: «یا حَبیبُ مَن لَا حَبیب لَه، یا طَبیبُ مَن لا طَبیبُ لَه»، « یا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَهُ، یا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ».


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی